Ny vecka, nya tag!

God morgon!
När jag hade lämnat Engla i morse skyndade jag mig hem (så fort det nu går när man vaggar fram) satte på kaffe och bredde mina två knäckemackor för att sätta mig i lugn och ro och titta på middagstipset på nyhetsmorgon. Tror ni inte att hela skiten hänger sig. Snacka om att man blivit äldre när man hänger upp sig på sånna saker=)
Där satt jag med mitt kaffe smått förstörd och svor över tv4.
För övrigt känns det som en bra dag. Jag tänkte att jag skulle ta itu med en del saker idag. Skicka lite brev och ringa några samtal. Får inte glömma att kontakta barnmorskan, eller hennes semester ersättare eftersom jag valt helt fel tid att vara gravid. Alla är ju på semester, skitbra!
Min astma har blivit mycket värre sen jag blev gravid, måste ha lite råd så att jag inte medicinerar ihäl mig själv.
Sen tänkte jag åka och handla lite mat till idag, får bli lax med nypotatis och någon kall sås till det. Alltid lika gott.
Vi hörs igen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0