Ohh no!

Jag blir tokig. Vi har fasiken inget vatten i kranarna. Vatten är en grej som vi tar så för givet i detta landet, men gud vad vi är beroende av det. Just nu är vi helt handikappade här hemma. Jag har nog aldrig varit så törstig på vatten i hela mitt liv, typiskt va? Vi kan inte bada eller duscha, så här sitter vi som tre skitgrisar. Jag som inte har gjort något annat än att legat i sängen i två dygn behöver verkligen en dusch just nu. Jag vill ju koka mig en kopp te och hur ska det gå med tandborstningen? Spola, oj vi kommer ju att behöva spola.
Kanske borde man ha kylen laddad med lite vatten fall i fall, för man ska väl inte ta något för givet?
Man kan ju gå ner och köpa en flaska men på något sätt känns det inte okej att lägga pengar på sånt i sverige. Fy vad snål man kan vara med vissa saker. Men kommer inte vattnet snart får det väl bli så...... För borsta tänderna ska jag göra.
Ni vet själv hur himla ofräsch man känner sig när man varit dålig och börjar kvickna till. Ahhhhh give me water.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0