På jakt efter.....

...den perfekta temuggen.

Nu till hösten blir jag en riktig tedrickare. Jag hamstar på mig en massa olika tesorter (gärna från den lilla mysiga tehandlen i stan.) Jag kan ju bara tänka mig att det kommer bli lite mer innesittar tid när man har en nyfödd i huset ♥. Nu när vi har fått upp hyllorna i köket skulle jag vilja hitta ett par riktigt snygga, stora och mysiga tekoppar. De ska vara goda att dricka ur, rymma mycket och förgylla köket inredning. Jaja, vilka krav man kan ha på en tekopp.



Dessa sötnosar hittade jag på systerlycklig. Kankse finns de hemma hos mig till höst?
Men jag har lite tid på mig att leta, för man ska väl inte köpa första bästa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0