Seven Pounds

Här sitter jag och äter piggelin och oliver. Haha gravid? Oh yes! Nu har min aptit börjat komma tillbaka och jag är sugen på ALLT. En skål med turkisk yoghurt med hallon, honung och valnötter eller fetaost med honung på salta kex. M m m....

Igårkväll hyrde vi film, det blev Seven pouds med Will Smith. Den var faktiskt riktigt bra. Willan är ingen dålig skådespelare. Tänk när man var liten och satt och tittade på Fresh prins, inte trode man att spinkiga Will med stora öron skulle bli en av världens absolut bästa filmstjärnor. Han klarar minsan av allt. Han kan få mig att ligga ner på golvet av skratt men även att gråta och beundra hans sätt att lyfta fram en drama karaktär.

Nu kom Nisse precis hem från Ica med en massa vatten. Vi har en vattenläcka i huset bredvid. Vattnet förväntas var tillbaka kl 23 inatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0