Sluta baka psyko!

Vaknade inatt igen av att Nisse var tvungen att rycka ut. Tydligen något problem i Helsingborg. Jag blev lite småsur eftersom idag är vår lediga dag tillsammans. Men det gick fort och Nisse var uppe utan problem i morse.
Jag vaknade först och tänkte överaska sömntutorna med ett bröd, men jag hann inte så långt innan Engla och Nisse var uppe. Där stod vi åtta på morgonen alla tre och bakade bröd.
Klockan tio var mamma här på besök, hon kom lagom till frukosten med nybakat.
Sen underhöll hon Engla några timmar så att jag och Nisse fick lite gjort i köket. Vi håller på med att utöka hyllor i skåpen och lite andra projekt. Kan kanske visa lite senare i ett annat inlägg.
Nu ska det ut och handlas mat till middagen ikväll.




Kommentarer
Postat av: Marit

Jag är nyfiken på hur köket ser ut . Trevlig helg



Marit

2009-08-14 @ 15:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0