Sol sol sol!

Solen strålar och mina sommarkänslor är tillbaka. När vi vakade i morse tänkte vi ta oss till Bauhaus och Mobilia men så fort vi kom utanför porten ångrade vi oss fort.
Vi åkte och köpte en stor köttbit och en massa grönsaker till en stor härlig sallad. Nu sitter vi i farmor och farfars trädgård, är mätta och belåtna efter grillningen och bara njuter av solen.
Dagar som denna kan jag inte få nog av.
Snart blir det kaffe och kakor.


Igår var sista dagen på Englas semester. På måndag blirdet dagis som vanligt. Nisse har redan jobbat en vecka. Tycker faktiskt att det är skönt att komma tillbaka til vardagen. Man behöver vardagen för att uppskatta semestern och semestern för att uppskatta vardagen, ja ni förstår, det ena föder det andra.

Ikväll ska mormor passa Engla. Jag och Nisse ska ut och äta tapas och titta på Ice age 3 3D. Skoj ska det bli. Vi har bokat parkettplats, är man tjock och gravid ska man se till att få plats.

Tyvärr blir det inga bilder nu eftersom jag inte har kamerasladden med mig, jag skulle ju bara gå i affärer idag, ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0