Spa!

Här sitter jag och planerar en spadag på mitt absoluta favorit hotell, Ystad saltsjöbad. Om två veckor bär det av för en sista avslappning innan jag har häcken full med två barn.
Perfekt att Ystad ligger så nära att man kan åka för en dag. En dag bara för mig med behandlingar, en god lunch, bad i poolen och få njuta av en underbar miljö.
Jag tänkte ringa dem i morgon så jag hoppas att de har tid för behandlingar just den dagen som passar mig.
Behandlingar jag funderar på....

Face Yoga 50 min

I denna ansiktsbehandling fokuserar vi på massagen och andningen. Vi använder produkter ur Coffee Berry serien. Coffee Berry är serien för dig som vill ha naturlig hudvård utan att kompromissa på resultaten!

Mjuka händer 25 min

Säg adjö till snustorra händer. Här får du peeling, massage och parafinbad som gör dina händer underbart mjuka.


Happy feet 35 min

Unna dig en fotbehandling där vi peelar, masserar och packar in fötterna i en välgörande lera.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0