Träna mer! (inlägg från igår som inte kom ut)

Min umgås med dig själv dag gick väl sådär. Jag åkte ut till V hamnen köpte en macka på Espresso house och satte mig på bryggan i solen redo att läsa. Först skulle jag ju bara ringa Stina, eftersom hon skulle på ultraljud idag, sen kom jag på att min kusin har semester, så jag ringde honom och sen ringde jag min andra kusin. Nu var det ju så att det blev ensamtid men det var ju bara för att ingen kunde komma. Fy vad dålig jag är, träna mer Emelie.
Jag åt upp min macka och läste ett par sidor men solen var så het så jag ångrade snabbt att jag gått ut.
Det är detta jag menar med att på hösten har man inget press att ta vara på det fina vädret.
Jag tog en sväng in om Ica och handlade dagens middag, det blev en omelett med stekta kantareller, till det en sallad på nykokta rödbetor. Mmmm, kocken lagade det på nyhetsmorgon imorse och jag var ju bara tvungen......
Det blev bara jag och Nisse vid middagbordet idag. Lilla Engla somnade sött i soffan vid halv fem och hon sover fortfarande. Antar att det är solen och en galen lekdag på dagis.
Nu har Nisse precis serverat mig popcorn och cola. Såg i ett sms av Stina att de ska ha en liten pojke. Grattis min vän!


En trött Engla cyklar hem från dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0