Sommar!

What to do?
Solen strålar och det är jättevarmt. Kanske inte allt för bra för mig men underbart ändå. Sitter här och funderar på vad jag ska göra idag.
Jag vill så gärna åka hem till Farmor som förmodligen sitter hemma i sin underbara trädgård just nu, men det tar emot eftersom det är ett stort arbete på E6:an och jag kommer förmodligen få stå i kö både dit och hem. Eftersom jag hämtar Engla kl tre vet jag inte om jag hinner det? Man vill ju gärna kunna vara där ett tag.
Jag hade ju kunnat köra runt, men eftersom jag är värdelös på att hitta på vägarna är det väl inget alternativ.
Jag får väl börja med att gå in i en kall dusch och sen får jag ta mig ut någonstans, kanske dricka en kaffe och äta en god macka någonstans till lunch?
Ser ut som det får bli en dag där jag får umgås med mig själv. Vilket kanske är bra eftersom jag är usel på det och blir fort rastlös i mitt eget sällskap.
Ja så får det bli. Nu, dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0