Vattengympa!

Dagen startade hemma hos Mikaela. Där bjöds det på smarrig frukost, bullar och kaffe. Alltid gott att äta i trevligt sällskap. Hon har fått en ny lägenhet som var jättefin. 
Hon bor bara en bit i från där jag tränar vattengympa och idag var det dags för ett nytt pass med samma härliga gäng. Jag kände dock att jag inte hade lika mycket energi idag som förra gången, men då är det bara till att ta det lite lugnare. Vissa dagar är man extra gravid som barnmorskan så fint säger.
Nu sitter jag här i soffan helt utslagen. Jag har 5 min på mig att ladda batterina innan det är dags att hämta min vilda treåring=) sen går det i ett tills Nisse kommer hem ikväll.

Vad ska man äta idag? Vi har verkligen inget hemma. Ska man vara så lat att det blir en ordentlig fika, med stekt ägg, macka och fil?
Jo, så får det nog bli.

Nu, powernap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0