Baciller på besök!

Som rubriken lyder har vi en förkylld Engla här hemma. Hon har en hemsk hosta, det visslar i hennes luftrör och hon låter stopp i hela huvudet när hon pratar. Engla tycker mycket om sin lillasyster. Hon brukar klappa henne på huvudet och säga med sin nättaste och pipigaste röst heeeeej lilla gumman. Mitt i all kärlek lägger Engla av en nys som duschar hela Lhea i ansiktet, vilket resulterar till en förkylld bebis. Hon har lite förhöjd temp men ingen feber dock. Orolig som man är har jag nästan tempen fastklistrad i handen och använder den flitigt. De små ska ju inte få feber under de två första månaderna. Lhea har redan gjort sitt första besök på barnakuten men förhoppningsvis slipper vi åka dit igen. Till alla er som inte har sett Lhea än beror på att vi har baciller på besök....

Kommentarer
Postat av: unique

Stackare där. Hoppas Ni snart blir bättre



Hahaha... Jag döper allt som kommer in i mitt hem

2009-12-04 @ 12:52:13
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0