Gott nytt år!

Här är förberedelserna i full gång. Vi är nyduschade och nästan påklädda. Jag tror att jag har listat ut mitt klädproblem. Det blir en svart klänning med dragkedja i ryggen (vilket är smidigt när man ammar) då kan man ju bara dra upp en bit och sen dra ner ena sidan, ja ni fattar. Till blir det leopard strumpisar eller spetsleggins. Som sagt jag är inte kädd än så det kan ändras. Spänningen fortsätter i morgon, haha!

Idag ska vi som sagt vara hos mina svärföräldrar. Personligen tycker jag att nyår är väldigt överskattat och jag föredrar god mat och dryck, nära och kära, sällskapsspel och lite raketer mer än en massa fest.

PÅ kvällens meny hittar vi

Avokadopaj med räkor, löjrom, rödlök och dill

Oxfile med potatisgratäng, svampsås, heta körsbärstomater och herr kuvert som jag kallar det

Vit choklad mousse med marinerade bär

Jag önskar er alla ett gott slut och ett gott nytt år



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0