Less is more!

Här sitter jag och mumsar i mig pepparkakor och dricker en stor kopp kaffe (har föresten börjat dricka kaffe och äta mjölkprodukter igen, en dag hade Lhea inte ont i magen mer, bara sådär.) Hon har precis somnat och jag njuter av min egen tid och denna kalla men fina vinterdag. Jag har inte fattat att det faktiskt är julafton om tre dagar. Shit vad jag ska hinna göra mycket. Jag har en julklapp kvar att handla, det ska göras julgodis, vi ska bygga ett pepparkakshus och julmaten ska lagas. Vi brukar ha knytkalas på julafton vilket jag tycker är ganska mysigt också slipper en stå för allt. Julen är trots allt så mycket mer än bara stress. Jag brukar göra brunkål, jag älskar min brunkål=) I år ska vi vara här hemma, skönt för oss att slippa ge oss ut nu när vi har lillfisen. De små har ju trots allt mest ro hemma. Men de andra dagarna är vi bortbjudna vilket även det är väldigt uppskattat.
Nä hörni, dags för mig att ta itu med disken man vet aldrig hur länge de små liven sover.



En present till mig från Engla och Nisse. Man behöver inte en massa
pengar för att visa uppskattning. Allt man behöver är kärlek, fantasi
och lite lego ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0