Mammas lilla groda <3

Här avlöser vi varandra för fullt. Precis när jag och Engla känner oss bra så börjar vi söndagen med att lilla Lhea har feber. Det var bara till att masa sig iväg till barnakuten tidigt i morse. Tack mamma för att du kom hit och såg efter lilla Engla, vad skulle vi gjort utan dig. Väl på akuten blev Lhea undersökt av överläkaren som lyfte, tryckte, klämde och kände på ett smått stressat sätt, sen sa han att hon såg jättefin ut och att hon bara har en vanlig virusinfektion och att hon dock kan ha lite feber så att vi blir av med skiten nån gång. Seriöst, nu har vi varit sjuka här hemma non stop sen Lhea kom!!!! Ghaaa!!!
Vi fick iaf åka hem, så länge hon äter bra vilket hon gör och så länge hon inte får feber upp mot en 39 grader så är det ingen fara.

Nu sitter jag och äter min välförtjänta frukost, det är  till och med så att jag funderar på att stoppa i mig en lussebulle eller två som vi bakade igår, det är ju faktiskt Lucia och allt!

Ha en mysig dag!



Kommentarer
Postat av: unique

Stackare där. Hoppas verkligen ni blir friska snart. Nu räcker det för er del tycker jag =)

2009-12-13 @ 11:43:24
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0