Nu ska du ut!

Här springer jag rundor och plockar ner de sista julsakerna. När julafton är över vill jag liksom bara ha bort allt. Då är ju höjdpunkten nådd. Och finns det något värre än att vakna upp dagen efter nyår och sen en massa julpynt? Då är det ju nystart.
Däremot ska jag packa upp julen lite tidigare nästa år, så man får njuta av det riktigt länge.

På tvn är det förkväll. Det är väl ett mysigt program? Idag är nyår i centrum och just nu lagar de en massa smaskig mat. Vår nyårsmeny blir nog också riktigt bra, men mer om det i morgon. Däremot har jag lite klädångest. Jag vill ju ha en fin klänning men samtidigt vill jag ha ett praktiskt ammningsplagg. Inte så fint att dra upp klänningen hos svärföräldrarna när det ska ammas. Jag får suga på den karamellen lite till.

Här bredvid mig ligger en liten Lhea och viftar på sina armar och ben som aldrig förr. Samtidigt andas hon som om hon sprungit några mil. Emellanåt hör man en svag röst som gör små gulliga läten, aguuu och auuu. När jag tittar på henne så ler hon sitt största leende och visar sin lilla smilegrop. Gissa om jag smälter ♥


Ha en fin kväll!


Kommentarer
Postat av: unique

Ja, du menar väl julen? Som ska ut alltså? hahaha



Jag lovar. Jag ska AAANNNDAAAASSSSS... Har dock inte tränat, men det ska nog gå vägen.



Har ni det bra? Börjat komma in i rutinerna med mat o sömn?

2009-12-31 @ 07:15:55
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0