Redo för mys!

Hej kära läsare ♥

Min morgon började med hemmaspa. Ska väl kanske tilllägga att begreppet spa numera betyder duscha. Men jag hann faktiskt med lite lyxiga saker också som att fixa fötterna, skrubba mig och smörja mig. Tänka sig vad mycket man hinner med när de andra i familjen sover.


Nu äntligen mår vi lite bättre här hemma. Lhea är fortfarande snorig, Engla hostar och snorar som ett helt vanligt dagisbarn i vintertid och jag, (ja nu ska jag minsann tycka synd om mig själv) har varit så dålig. Jag har knappt kunnat sitta upp på ett par dagar. Jag har snorat och rosslat och sovit och pustat, men nu är jag bättre. Tur är ju det för i helgen blir det en massa mys. Vi är bjudana på middag, det ska bakas, vi har en lite hemlig fotografering på gång, det blir luciamys också ska ju tredje ljuset tändas. Men nu är det fredag vilket betyder godis och idol här hemma. Vem vinner? Jag kan faktiskt inte bestämma mig. När Calle sjunger säger jag Calle ska vinna. Sen sjunger Erik och då säger jag Erik ska vinna. Båda gångerna jag säger det så menar jag det. Båda två är riktigt grymma. Kan vara den bästa finalen någonsin i idol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0