Sletna kläder och babybjörn

Japp så får det bli ibland. Min lilla tjej har inte velat sova något idag. Hon har närmare bestämt sovit en halvtimme sen 7.30 i morse. Efter alla misslyckade nattningsförsök åker babybjörnen fram. Nu står vi här vid köksfönstet och dansar till Peter Jöbacks julskiva. Den verkar minsann gå hem, hihi! Jul jul strålande jul spelas i högtalarna, snön faller utanför och Lheas andetag blir tyngre och tyngre och jag ser hennes övertrötta ögonlock falla. Denna vackra högtid är här och mina ögon fylls av tårar. Det är små vackra stunder som denna då man ska stanna upp och ta vara på ögonblicket ♥

 


Kommentarer
Postat av: unique

Då kanske hon sover desto bättre inatt =)

2009-12-22 @ 15:40:06
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: unique

Så söt du e. Tack så mycket. Trodde faktiskt jag skulle bli en fet kossa hahaha



Faktist är det bf på nyårsafton, men tror på den 3 januari. Inga förvärkar än så länge iaf. Vi håller alla tummar som finns att hålla

2009-12-25 @ 21:41:49
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0