Är det bara jag som lyckas.....

..med att bli sjuk under semestern? Jag gick och la mig för att vila vid halv fyra. Vaknade upp halv sju av att jag knappt kunde svälja. Min pollensnuva har utvecklats till något helt annat. Känner mig jättehängig och har ingen aptit. Skit också. Nu är det bara till att kurera, kurera, kurera.  Vill ju inte vara dålig på Englas födelsedag. Ännu värre är det om Engla blir smittad. Håll tummarna.
Men jag valde iaf rätt semestervecka att vara sjuk på, vädret är inte sådär jättestabilt.

Det visade sig att Nisse och Engla också hade sovit i sådär 2 1/2 timme. Även de vaknade halv sju. Tror ni hatt Engla kommer kunna somna ikväll, ha!
Helt galet vad semestern kan vända upp och ner på rutiner. Men men......

Nu är det dags för mig att dricka te, äta halstabletter, alvedon och vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0