Avskyr väckarklockor!

Nu är jag trött, ska nog ta en liten tupplur med Engla snart. Hemkommen från dagens händelser. Idag var vi tvungna att ställa klockan för första gången på två veckor. Man blir ju så mycket tröttare på morgonen när man ska vakna av en sketen klocka. Jag kom inte i säng förrens sent igår, M.J på tv höll mig vaken.

Vi började morgonen på sjukan med Engla. Hon skulle göra hörseltest och träffa öronläkare som skulle se om hennes vätska i öronen efter att inflammationer hade försvunnit.
Om inte skulle de sätta rör på henne.
Men skruttan hörde perfekt, och all vätska var borta. Nu kan man pusta ut.

Sen åkte vi vidare till stan och tog en islatte på Espressohouse, åt en kinabox till lunch, en sväng om Åhlens, typ 4 leksaksaffärer också var vi och provade ut en cykel som Engla ska få på sin födelsedag på söndag. En jättefin rosa Peak 12 tums. Hon blir nog gårdens raggare=)

Det var jättemysigt att vara på bio igår. Vi var på nyöppnade Entre och vilka bra biosalonger där var. Stor plats mellan raderna. Då mår benen bra.
Det blev en flaska vatten och pyttelite blandgodis.
Filmen var helt okej, skit jämfört med boken men så brukar det väl vara. Jag hade nog tyckt att filmen varit bättre om jag inte läst boken.

Vi har precis ätit körsbär, björnbär och jordgubbar.
Nu har jag tagit på mig ett sketet gammalt nattlinne som inte åker av idag. Nu ska jag bara vara hemma och mysa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0