Bakingtime!

Snart fyller Engla 3, då är det dags för kalas. Jag tänkte bjuda på smörgåstårta eftersom jag är gravid och helt enkelt inte pallar stå och laga mat till 25 pers. I vanliga fall hade jag gjort det eftersom jag älskar att laga mat. Därför tänkte jag baka istället. Det blir två stora jordgubbstårtor och möjligtvis härliga cupcakes. Jag tänkte hitta några roliga formar på partyland, är det barnkalas så är det.
Min snälla mamma ska baka sina goda kanel och vaniljbullar till kalaset. Det komer nog bli riktigt bra.

Nu bär det snart av hem till farmor och farfar, blir lite bad i poolen för att sen äta en god middag där. En härlig dag i trädgården helt enkelt.





Muffinsbilden är hittad på recept.nu och formarna från ljuvating

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0