Begär!

Hemma! Pust. Det hände mycket på bara ett par timmar. Hade en mysig lektimme hemma hos Caroline. Vi smakade ett bröd hon hade bakat och jag lovar att det är det godaste brödet jag har smakat i hela mitt liv, de ni.
Ska själv baka det i veckan och dela med mig på min blogg.

Fick tag på min ram på Ikea, och lite till förståss. Ett fint Bonsai träd, men bara ett litet. Iaf, i min efterlängtade ram ska jag sätta in en jättefin bild på Englas händer som hon själv har tryckt. Tror ni inte skitramen spricker i glaset när jag sitter och försöker vara ambitiös, ohhhhh vad arg jag blev. Nu måste jag göra mig besväret att ta mig dit en gång till. Jag ville ju ha upp min bild idag.

Också har jag nog blivit helt besatt av cola. Jag dricker inte läsk annars tycker inte det är gott. Men helt sjukt jag var bara tvungen att ha en cola och det fick inte vara i något annat format än i burk. Så jag tog mig till affären och handlade ett 6pack cola??? Dessa gravidsmaklökar.
Men jag ska absolut FÖRSÖKA att inte dricka mycket av det....


Faster Caroline och kusin Aria






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0