Dagen blev inte riktigt som vi tänkt oss...

På väg till Ystad djurpark idag möttes vi av lite duggregn. Desto längre vi kom desto mer regnade det. Väl framme ösregnade det, åskade och blixtrade. Inte så kul att gå i djurpark då inte. Farmor och farfar var redan där när vi kom, de såg inte allt för glada ut att vi lurat dem på utflykt=)
Vi bestämde oss för att åka hem till dem. Där var det strålande sol och riktigt varmt. Lustigt det kan bli.
Jag har mest själv suttit i skuggan idag, orkar inte med solen. Mina fötter svullnar och jag blir lite yr av värmen.
Tror faktiskt att det snart är dags för järntabletter. Men jag ska till barnmorskan nästa vecka, så det visar väl sig då.
Vi har ätit god mat idag. Blev riktig sommarmat. Lax i folie med smör, citron och örter, potatis, ägg, sill, gräddfil, gräslök, rödlök och löjrom. Ohhh va gott det var.
Vi fick en väldigt bra dag trots ändrade planer.

På tisdag ska jag och Nisse till Emma ultraljudsklinik och göra ett 4D ul. Ska bli jätteroligt. Man får massa fina bilder och en video på hela undersökningen. Något som absolut är värt att lägga pengar på.
Sen ska vi äta en lunch i stan tillsammans. Myspys.


I solstolen under de stora träden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0