Dagen!

Vad denna dagen har gått fort.  Tycer inte att jag har gjort speciellt mycket men tiden har bara runnit iväg. Emilia var här imorse med färska frallor och käka frukost med oss mysigt värre. Sen tog vi en sväng ner på lekan och vidare till affären för att handla lite fredagsmys.
När Nisse kom hem tog jag en tupplur, trött som man är. Men han skulle iväg igen för att spela poker.
Då gjorde jag och Engla mat som vi skulle bjuda Challe på.
Kl 22 deckade Engla i soffan (hon skulle också vara med på tjejkväll) och jag och Challe såg filmen Holiday, en riktig feelgood movie också är ju Jude Law något av det snyggaste som finns (i den filmen iaf.)
Nu sitter jag framför datan och väntar på att Nisse kommer hem och förhoppningsvis med vinst.


Emilia och Engla räknar fingrar tror jag.

'
Challe och Engla läser. De tycker så mycket om varandra, det gör mig
så glad ♥


Mitt nya ecotänk funkar ju bra. Man kan hitta mycket gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0