Dagens äventyr!

Färdigduschad och klar. Första gången på en vecka som jag har sminkat mig. Det är väldigt skönt att låta kladdet vara av men det är faktiskt lika skönt att få på det igen efter ett tag. Man känner sig lite piggare.
Nu ska vi hem till Nisses syrra Caroline och hennes lilla flicka Aria. Vi är typ en timme sena, tidsoptimisten Emelie har varit igång igen.
Sen blir det Ikea, ja jag vet att jag sa att jag inte skulle gå på fler varuhus denna semestern men det är ju faktiskt molnigt ute också måste jag ju köpa den ramen jag glömde sist.
Blir nog en liten köttbullsmiddag på Ikea med.




Mitt fina diadem som jag hittade på Indiska.
Skitbra nu behöver jag inte fixa håret mer, bara på med diademet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0