Dags för kvällsbak!

Vi har haft en jättebradag. Blev dock inte så varmt som jag trodde. Men det är jag glad för. Kändes att det är oväder på väg in. Och mycket riktigt, nu ösregnar det.
Vi har ätit god mat. Grillat fläskfile och starka korvar. Jag gjorde en god potatissallad med Nisses hjälp och till det hade vi en kall pestosås. Smaskens!
Det är så trevligt när alla är samlade.

Nu ska jag baka. Engla ska ha kalas imorgon för våra vänner. Det ska bli ett riktigt kak kalas. Jag ska göra citron och valmo skorpor, cup cakes och kola snittar.
Tänkte att det var lika bra att sätta igång ikväll så har jag bara två sorter att baka imorgon.

Dags för bak, trevlig helg allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0