Den 3 juli för 3 år sen...

Det var dagen jag var planerad med Engla. Kommer så väl ihåg att jag satt med Emilia på hennes gård och småpratade lite. Det var en varm sommardag och jag var stor som ett hus. Jag var helt säker på att jag skulle föda lite tidigare än planerat, iaf senast den 3:e. Där satt jag och förstod mer och mer att den lilla damen hade det så bra så där inne i magen. Jag gick över nio dagar denna extremt varma sommaren. De längsta nio dagarna i mitt liv. Sms:en och samtalen bara trillade in av förväntansfulla vänner och bekanta. JOBBIGT! Men jag är nog en av dem jobbiga när det gäller mina vänner.

Den 12:e juli kom min  lilla flicka efter 36 timmar, förstår ni 36 timmar! Och hon var så fin.

Nu är hon snart tre år min lilla tjej och jag kan knappt förstå det.
Ja, tiden går och vi med den.....


Ca en vecka över tiden, nja sådär vackert gravid kan jag väl inte påstå att jag var=)


Engla, ett par dagar gammal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0