En dag på stan!

Har varit på stan idag. Kankse lite fel dag eftersom solen strålar. Men men.....
Vi började dagen på Espresso house. Åt den vanliga frukosten, kaffe, scones och juice. Gott är det.
Sen mötte vi upp mamma en stund. Engla valde en speldosa?, bebisen fick tre bodys och jag en klänning på Indiska.  (Lägger upp shoppingen senare.)Tack för det mamma.♥  Världens mest givmilda människa som tycker det är roligt att ge. Underbar!
Vi har även hunnit med att trampa båt. Varför man ska göra det i 6e månaden vet jag inte, men Nisse trampade mest. Jag satt och solade där bak. Blev ett riktigt träningspass för Nisse. Svitt var han och runt kanalen kom vi.

Nu är vi hemma, tänkte passa på att plocka undan i vårt stökiga semesterhem medans sötnosen sover. Sen blir det kvällsdopp och tonfisksallad.


På Espresso house.


Engla och Nisse trampar medans jag sitter därbak och solar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0