En dejt med misslyckat ultraljud!

Jag och Nisse har haft en dejt idag. Vi har varit på 3d/4d ultraljud, tyvärr blev det inte så mycket av det eftersom vår lilla tjej låg ihopknuten med både händerna och fötterna för ansiktet. Hon höll i fötterna, hon var ihoprullad som en liten boll. Allt såg fint ut med henne men vi fick inga fina bilder. Vi ska dit igen om två veckor för ett nytt försök. Hoppas man ser mer då. Vi fick en film med oss hem på hela undersökningen och på filmen hittar man fina profilbilder. <3
Nu har lillfisen börjat röja runder, kunde hon inte gjort det då?
Men i vilket fall som så är vi så nöjda med Emma ultraljudsklinik, vi  behövde inte betala något idag utan det gör vi på återbesöket och vi betalar bara för en undersökning. Snacka om nöjd kundgaranti!
Om 14 dagar hoppas jag på att kunna lägga ut fina ul bilder på Lhea.
Föresten jag fick ett nytt förlossningsdatum 3 november, en dag tidigare än innan. Woho, betyder att jag bytar vecka på onsdagar och inte på torsdagar.

Sen åkte jag och Nisse till V Hamnen och åt en god middag på Salt & brygga, enligt mig en av stans bästa restauranger. Deras salladsbord är inte att leka med. Vi åt lammfärsspett med grekisk vitkålsallad, tzatziki och potatisklyftor.
Sen satte vi oss på bryggan med vars en takeaway kaffe.
Idag sken även solen på oss och jag har en bra fotdag (än så länge) icke svullna fötter gör mig glad.

Mamma och Engla är fortfarande ute och leker. Här är så lungt så, men tomt......
Aja de kommer väl snart.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0