En stor dag för mig!

Idag passade min vän Challe Engla. Det var första  gången som en vän passade henne. Challe ska nämligen passa Engla när lilla bebisen i magen ska titta ut. Engla älskar Challe och de kommer väldigt bra överens.
Det tog mig en halvtimme att komma iväg, nervös mamma som man är. Man ska berätta för Challe sånt hon redan fattar sen ska man pussa Engla en miljon gånger och säga hejdå lika många.

Jag och Nisse har passat på att ha en lunchdejt. Trevligt! Vi var på Hai och åt något japanskt som var väldigt gott. Sen blev det en islatte i solen.
Det blev även en tur till Ikea, haha tredje gången på kort tid. Men jag var ju tvungen att fixa skitramen. Blev en spegel också. Tänk  er att jag har varit utan helkroppsspegel sen december. Får nog en chock när jag tittar nu....
7 månader och 7 kg senare?!
Ja ja det är bara till att sätta igång med att forma figuren igen när bebisen är här. Det blir till att gå ut och gå långa promenader med vagnen innan man kan börja träna.
Men tills dess har jag tid för cola och ostbågar=)


På Hai.


Islatte fån Espresso house, god som in i.


Nisse får släpa på mina inköp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0