Frukost med nybakat bröd!

God morgon på er ♥
Idag känns allt mycket bättre till skillnad från igår då allt var jättetungt. Men så är det väl ibland. Jag var uppe till tolv igår natt och väntade på mitt förbaskade bröd, trots att Nisse erbjöd sig att ta ut det så att jag kunde gå och lägga mig envisades jag om att jag minsann skulle vara uppe, för har man bakat bröd ska man njuta av den första rykande skivan med smör och marmelad. Och tro mig it was so worth it!
Nu har vi ätit frukost med det nybakade brödet.

Nu sitter jag färdig framför datan och försöker få i mig mitt morgonkaffe medans jag skriver ett inlägg, ska nämligen till barnmorskan. Ska bli roligt. Sist jag var där var på inskrivning i v 12. Tydligen så går man inte på lika många kontroller när man är omföderska?
Håll tummarna att allt är bra idag.

Ikväll blir det tacomiddag hemma hos oss med våra familjer. Fullt hus.

Nä hörrni, nu måste jag dra, blir sen som vanligt annars. Tänkte fota en liten bild men kom på att kameran ligger fint i bilen och har gjort över natten, ups! Bjuder på bilder sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0