Fullt ös men tid för att minnas....

Hej hopp! Nisse och Engla har gett sig iväg till Ica för att handla det sista inför kalaset. Eller ja, skulle iofs inte förvåna mig om jag kommer på något mer i morgon. Skulle ju vara typiskt mig.
Själv är jag i full gång med att sortera och vika in tvätt, dammtorka och dammsuga..... 
Tog en liten paus framför datorn och av en slump kom jag in i mappen  med bilder från Turkiet när jag och Nisse var där, innan Engla fanns i våra liv. Tur man har sitt minne och sina foto. Åren går förbi en så fort.
Ibland kan jag undra vad vi gjorde utan Engla och vad vi haft om vi inte haft Engla, men så dyker foto eller ett minne upp också minns man.....
Skulle väl vilja säga att Marmaris är mitt och Stinas ställe. Vi har varit där ett antal gånger tillsammans och haft de bästa tiderna där någonsin. Men jag och Nisse hade också riktigt roliga två veckor. ♥

Nä hör ni, nu är det nog dags att ta tag i städningen igen. I eftermiddag blir det ettårs kalas. Trevligt.
Sen blir det att slå in paket ikväll när Engla har somnat. Den bortskämda lilla busen, men hon är iaf bortskämd på våra villkor och det är VIKTIGT!

Vad ska man ha på sig idag då? Hm, sugen på klänning tror jag. Hade ju varit trevligt om det kunde vara en varm sommardag, men icke.


Sena nätter/tidiga mornar


Hästsafari, jag lite mer van än Nisse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0