Hej hopp!

Nu är barnkalaset avklarat. Det har varit fullt ös hela dagen. Jag kan ju säga att det var tur att jag var uppe inatt och baka, hade aldrig hunnit annars. Fick stressa mig igenom hela förmiddagen, tur att Nisse är så hjälpsam.
Vi fick ihop 4 olika sorters supergoda kakor och tänk att nästan allt blev uppätet. Det ser jag som ett gott betyg.
Dagen bjöd på många skratt. Det är så härligt med vänner.

Jag och Engla åkte med Johanna hem så att barnen fick fortsätta leka. Grabbarna har haft en pokerkväll.
Nu är vi hemma och jag är fallfärdig. Det går i 120 när Engla och Neo leker. Men kul har de iaf och jag har det jättetrevligt med Johanna så det passar ju bra.

Tack för de fina presenterna ♥


Kakbordet


Engla och kompisen Neo.


Johanna och sjukt söta Nelly, jag kan inte få nog av denna ungen.


Och e  ja.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0