Hemma från kalaset!

Nu har vi varit på 1års kalas. Alltid trevligt att gå bort och träffa släkten och äta god mat. Denna gången var det min kusins barn Elliot som fyllde år. Verkligen en supergo unge som bara är så glad som de går att bli. Det bjöds på pastasallad med tillbehör, tårta och kakor.
I morgon är det vår tur. Känner mig faktiskt betydligt lugnare än vad jag brukar göra. Jag har fått gjort ganska mycket idag vilket är skönt. Också ska vi bjuda på smörgåstårta vilket underlättar mycket. Annars hade jag haft en massa matlagning att stå i imorgon. Nu ska det bara bakas tårtor, men det går ju ganska fort.
Förhoppningsvis kan jag njuta av morgondagen utan en massa onödig stress. Sedär vad bra allt går med planering. 


Engla på väg till kalas.


Egosekunder i bilen.


Födelsedagsgrisen med sin pappa.


Ett år fyllde han ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0