Hemma igen!

Vilket härligt dygn vi har haft. När vi anlände till Torekov igår och checkade in visade det sig att vi skulle bo i värsta sviten. Kul tänkte jag och såg att vi typ skulle bo i ett helt hus. Jag kände mig som ett barn. Kan ju säga att jag aldrig bott bättre när jag varit på hotell.
Jag har verkligen inget att klaga på förutom frukosten som inte var en hit, i vanliga fall tycker jag nästan att frukosten är det bästa som finns när man bor på hotell. Trots alla de andra positiva upplevelser måste jag ändå säga att jag inte hade återvänt. Fick inte den speciella känslan där. Känns lite mer som nu har jag varit här, trevligt. Också jämför jag nog lite med Ystad saltsjöbad som jag älskar och inte kan få nog av.

Men jag är jättenöjd, tack kära mamma för en super upplevelse ♥

Igår var jag på en spa behandling, Frejas mammakur tror jag den hette. Helt underbart var det, fick en supergullig och väldigt pratglad terapeut. Men det var trevligt, var ändå inte speciellt avslappnande när jag flodhästen skulle komma i en bekväm ställning.
Senare på kvällen åt vi en god trerätters i restaurangen. Blev dock en stökig middag med en övertrött Engla.

Idag har vi njutit i hamnen innan vi körde hem. Tittat i lite butiker, besökt en fiskbutik (blev en räkmacka för mig) och doppat fötterna i havet.

Väl hemma och trött som bara den. Ska man inte vara utvilad efter ett spabesök? Nä kanske inte med småbarn=)
Min lilla tjej somnade runt 23 igår och vaknade 7.15. MORMOR, MAMMA NU SKA VI GÅ UPP! Lagom kul. Men det är bara till att göra som hjärtat säger.

Nu har jag varit och hämtat mina böcker som jag beställde. Tänkte krypa ner i soffan och läsa, undra vilken jag ska börja med?


Vår egen villa med två dubbelsängar, två lcd tv och två uteplatser.


Dags för läsning.


Kommentarer
Postat av: Stina

Sofia jobbade på det spaet innan, om jag inte har fel för mig... så mysigt... Måste låna böckerna av dig sen när jag kommer hem ok ;)

LOVE YOU

2009-07-29 @ 00:36:31
Postat av: Emelie svarar

Klart att du ska låna dem. Du har första tjing på allt=) Jag har ett par söta små rosa babisinneskor i dubletter. Aldrig använda. Får ni en tjej så är de dina=) Puss

2009-07-29 @ 10:52:46
Postat av: stina

tack så mycket, på onsdag får vi veta vad det blir. fan vad spänd jag är...

Håll tummarna

2009-08-02 @ 23:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0