Hola!

Här sitter jag i soffan med datorn i knät, en skål med cheeseballs och en eko cola. Ganska mysigt har jag det i min ensamhet. Jag borde börja packa eftersom vi åker på spa imorgonbitti. Härligt ska det bli. Mamma har bokat en gravidbehandling till mig som ska förebygga graviditetsstrimmor, motverka svullna och trötta ben (thank god), det ingår även en kroppsinpackning och massage. Låter inte det bra?
Tänkte se om de har tid för en pedekyr också, har lite svårt att nå mina fötter, höhö!
Det blir vi tre tjejer imorgon mamma, jag och Engla. Givetvis får inte Engla ta del av spat de har väl en åldersgräns på 7 år. Tur är väl det jag hade blivit tokig om där hade kommit in en stökig 3 åring när jag har spenderat pengar på att koppla av, men jag och mamma får turas om att smyga in. Sen ska vi göra mycket annat än besöka spat. Det stora syftet är att koppla av och umgås. Nu ska vi njuta en dag, är hemma på tisdag igen.
Nä, dags att packa....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0