Kan man inte dricka vin.....

...så  får man göra en smoothie.
Och fy vad god den blev.  I den har jag havremjölk, banan, frysta hallon, honung och linfrö. Mmm den blev iskall, lagom sur men med lite sötma från honung och banan. Nytt experiment sker imorgon då ny smak står på tur.

Jag har fanken fått små äckliga djur i mitt bonsaiträd. Men denna gången kastade jag inte det utan Nisse forskade lite om det. Tror det är spinn jag har fått och nu ska de dö. Ska raka vägen till affären imorgon och handla medel. Spinn är spindelliknande små små djur som bor och kommer från jorden. Nisse letade upp en förstorad bild på dem på nätet, urkh...

Nu ska jag sätta mig och shoppa lite böcker på nätet, blir en gravidbok, en om förlossningsrädsla och en skönhetsbibel. Snart har jag lite god läsning framför mig.








Kommentarer
Postat av: simone

Ser sjukt nice ut! Nyttigt och gott! :)

2009-07-24 @ 00:39:41
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej ^^ jag gillar din blogg. verkligen!

2009-07-24 @ 01:23:54
URL: http://youaredreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0