Kärlek <3

Igår hade jag en ganska jobbig dag. Tror att jag var lite väl aktiv under dagen. När vi kom hem från Caroline sorterade jag och Engla hennes rum. Jag köpte enmassa korgar och backar på Ikea att lägga lösa leksaker i. Efter det blev jag jätte trött och fick ont i magen. När jag var gravid med Engla fick jag ett ljumskbrock (det är typ 98% män och jag som får det) men med min vanliga otur så.....
Jag har börjat få ont av det igen. Antar att det är tyngden av magen?

På kvällen när Engla somnat tog Nisse en sväng till Ica för att handla lite. Han kom hem med en bukett rosor. Då blir man bara så glad. ♥
Hans omtanke gjorde kvällen lättare.

Idag mår jag bra igen. Jag och Engla väntar frukostbesök kl tio. Ikväll spelar Nisse poker med grabbarna, Challe kommer hit och har en tjejkväll med oss. Det blir mat och godis.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0