Kiviks marknad!

Ny vecka och nya äventyr. Idag har vi varit på Kiviks marknad och bara strövat. Vi köpte en massa marknadskarameller, en stråhatt, halvhårda tunnbröd och annat skit som man hittar.  Men det var faktiskt en stor och bra marknad. Där var även ett tivoli så Engla kunde åka ett par karuseller.
Förresten, jag hittade ett par riktigt fina ätpinnar hämtade från Vietnam. De blev jag glad för. Jag har sprungit och letat efter de rätta hur länge som helst så dyker de upp just där för 15 kr paret.

Vi passade på att köra in om Kiviks äpplemusteri innan vi körde hem. Fick med oss fyra flaskor himmelsk äpplemust.

Nu är vi trötta som bara den, får bli soffan ikväll och Lipstick jungle. Hela veckan är fullsmockad av massa roliga planer.



Karameller från Mariannelund, tänker ni på Emil?
De har jättegoda päronfudge.


Nisse snygg i stråhatten som var tänkt till mig.


Mina fina ätpinnar.


Must från Kivik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0