Kvinnan med rösten!

Look whos back!
För mig blev det en personlig tragedi när Whitney Houston försvann bland droger och skit. För mig är hon kvinnan med världens bästa röst och jag tror att det verkligen aldrig mer kommer komma någon med en bättre röst.
Finns ingen som har framkallat så mycket rysningar och gåshud hos mig som hon.
På sista tiden har jag hört rykten om att hon är tillbaka och idag såg jag det på youtube. Jag hoppas verkligen att det går vägen denna gången och att hon inte faller tillbaka, att hon inte skulle klara prestera lika bra som för tio år sedan är absolut inget jag tvivlar på, det är bara till att hoppas på att hon är redo.
Jag kommer absolut att köpa hennes nya platta, jag är redo för mer rysningar och gåshud.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0