Laddar för tacos!

Nu är jag hemma igen. Har ju varit hos barnmorskan och sen i affären och handlat till tacomiddagen.
Allt gick bra hos barnmorskan, magen växte som den skulle, lilla Lheas hjärta dunkade fint ♥, jag har gått upp lagom i vikt men jag hade otroligt dåligt blodvärde. Tur att man litar på sig själv ibland, jag köpte järntabletter för någon dag sen utan att igentligen veta att jag hade järnbrist men jag kände att något var fel. Det är därför jag har varit så förbaskat trött och nästan svimmat stup i kvarten.
Om fyra veckor är det dags för det här sockerlösningstestet, då är det mycket citron och bra tidningar som gäller.

Nu ska här städas undan lite och sen ska jag köra igång med maten. Jag har handlat allt som kan tänkas passa till tacos, är det tacosfest så är det.
Jag äter alltid mer än vad jag klarar, iblad är där lixom inget stopp (och det mina vänner är inget som kommit med graviditeten) Sen vill jag typ inte se tacos på hur länge som helst=)

Hoppas ni får en bra helg!


Jag på toa hos barnmorskan.



Kommentarer
Postat av: simone

Sv: Prova med socker då ;) Smaskigare! :D

2009-07-24 @ 14:48:45
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0