Myspys!

Detta är första dagen på ca fem veckor som jag och Engla är själv. Kände imorse när vi vakna hur mycket jag har saknat att umgås bara vi. Visst finns det inget som sllår när hela familjen är samlad men kvalitetstid behövs.....
Jag och Engla vaknade halv nio imorse av blåsten. Spm de blåser här. Nu är det rent mörkt och det har börjat regna. Jag klagar inte, vi dukade upp en mysig frukost och tände ljus.

Idag ska vi hem till Carolin och Aria på lek/fikadejt. Trevligt trevligt. Viktigt att Engla får umgås med sin kusin, det blir väl förmodligen inte fler? (man kan ju kanske hoppas, känn ingen press Caroline)
Blir väl att vi får vara inne idag med tanke på vädret, men det är mysigt det med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0