Njuter!

Tycker det är skönt att vara hemma igen.  Jag är verkligen hemmakär. Det är så roligt att komma iväg ett tag men att sätta foten innanför dörren i sitt hem när man har varit borta är oslagbart.
Nu har jag varit inne och tagit ett långt bad med mina nya produkter som jag köpte på spat. Det blev en babyolja som funkar till allt. Till och med som havandeskapsolja för att motverka bristningar, ja jag vet att jag kan toksmörja och ändå få bristninga men en växande mage kliat och spänner så det är sköt i vilket fall som. sen kan ju lilla bebisen ha den när hon kommer. Jag köpte även baby bath milk som doftar underbart. Dessa två blandade jag i badet idag och min hud är jättemjuk.
Men shoppingen är inte slut där inte.....

Har länge varit ute efter en bra fotkräm sen min Elisabeth Arden tog slut. Köpte en idag har precis provat det och tror att det kan bli en stor favorit. Den svalkar fötterna vid nätt insmörjning och värmer vid massage. Viktigt att ta hand om sina fötter framför allt nu när jag väger 3000 kg och de stackars fossarna får ta allt=)

Ja som ni förstår känner jag mig rätt tung.


Nu är det snart So you think you can dance. Jag har gjort mig en appelsin, lite nötter, Nisse har precis serverat mig en god smoothie och nu ska det mysas.

Jag bara njuter av att vara hemma.......


Podukter från Derma Nord. Helt naturliga och gjorda i sverige. Tummen upp!




Kommentarer
Postat av: Stina

Jag har samma fotcreme, den e super. Hade dermanord och decleor på spaet här när jag jobbade där.

Jättebra produkter och dermanord e väldigt billiga dessutom.

Puss o kram

2009-07-29 @ 00:38:15
Postat av: Emelie svarar

Du är bäst min egen lilla hudterapeft. I love you

2009-07-29 @ 10:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0