Ny dator?

Är inne på en ny dator. Vill ha en lite mindre som jag kan ta med mig ut i sommar värmen=). Det egentliga syftet är att jag ska kunna ta den med mig när det är dags att börja plugga. Jag har redan en bra dator men Nisse har också en bra som är ännu bättre så det hade varit bra med en lite större och en mindre.
Vi försöker sälja min nuvarande till Nisses föräldrar, givetvis till ett mycket bra pris och tro mig när jag säger att de verkligen är i behov av en ny=)

Sitter och tittar på olika alternativ, mitt enda krav är att den ska vara rosa, hehe. Tur jag har Nisse som ansvarar för hårddisk och sånt...
Funderade först på en Hp mini men den fanns ju inte i min färg, sen spanade jag lite på en Acer men den hade för liten bildskärm. Får nog bli en Asus, hmm?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0