Onsdag!

Vaknade inatt av att Nisses mobil ringde. Det var jobbet och utryckning som gällde. Så kl 01 var det bara för Nisse pisse att hoppa i kläderna och börja jobba. Det blev inte en allt för lång natt för honom bara ett par timmar också blev han ledig idag. Mysigt att ha honom hemma.
Vi har tagit det lugnt hela förmiddagen sen blev det en tur till stan och vidare till Ikea med Farmor och farfar.
Vi alla åt köttbullar och shoppade lite. Själv handlade jag tre kuddar att bulla upp kroppen med. Sköt ska ni veta och Nisse är säkert glad eftersom jag har tagit hans kudde nu några nätter så stackaren har fått ha någon sketen kudde som man får nackspärr av.
Tipps till alla gravida är en kudde mellan knäna, en under magen och en bak vid ryggen.
Nu börjar jag sova dåligt. Vaknar var gång jag ska vända mig blir inte lättare nu med alla kuddar som ska fixas till varje gång jag vänder mig.


Hemma igen, glad för mina kuddar.


Hittade ett nytt choklad idag, gott är det ska ni veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0