Orgasm vid förlossning?

Oj denna dagen har gått så fort. Vi har förvisso haft att göra hela tiden. När mamma hade lämnat Engla och åkt hem somnade jag en halvtimme. Sen åkte vi till Ikea för att handla en hylla. Som vanligt åkte det ner lite annat.
Finns alltid något man behöver kanske en blomma, galger eller något annat bra?
Blev även en sväng till Coop för att stilla mitt sug på frukt, honungsyoughurt, rotfruktschips och cola.

Nu har jag suttit och läst min gravidtidning som kom med i vagnen på Coop.
Läste en liten notis om en brittisk tv dokumentär som heter Orgasmic births. Alltså bara namnet! Handlar om kvinnor som fött och använt sexuell stimulering som smärtlindring vid förlossning????
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, funkar kanske för vissa men för mig låter det helt tokigt. Om jag tänker tillbaka på min förlossning med Engla ser jag inte någon möjlighet med ett "hett "  inslag.

Nu blir det So you think you can dance...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0