Prosit!

Ohh fy vad jag nyser. Mina allergitabletter tog slut för två dagar sen, har inte fått tummen loss förens idag att handla nya. Tog en tablett för en timme sen. Jag har nyst hela dagen på stan och är helt röd i ögonen. Ja ja, så går det väl när man är lat.
Det blev lite mer shopping idag, kläder som vanligt. Även lite ekologiskt godis till helgen. Också åt vi ost och skinkpasta med nybakatbröd hos Italienaren. Pastan de har där är hemmagjord och dagsfärskt, inte dåligt. Men det är verkligen mat man blir trött av. Inte mycket energi i den inte. Para kolhydrator och grädde.
Sen tog vi en sväng förbi och tittade på huset där farmor är uppväxt. Typ det största huset på hela Limhamn. Det skulle man haft. Jättefint var det.
Sen blev det fika hemma hos oss med kaffe och de kakorna som blev över sen kalaset. Jag åt bara körsbär. Var faktiskt inte sugen på någon kaka.

Nu börjar det kännas att jag har sovit dåligt inatt, är så förbaskat trött. Nu skulle man vilja tra täcket över huvudet och sova ett tag. Men då somnar jag inte ikväll.
Nä det blir till att hålla sig vaken till Lipstick Jungle, sen kan jag stupa. Har föresten köpt färska svenska blåbär som jag ska mumsa på ikväll.





HM outfit med favoväskan och brillor RayBan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0