Shopping!

När man är trött på stranden är det alltid härligt med en runda på stan. Idag åkte vi upp och åt frukost på Espressohouse. Vi satt på uteserveringen i skuggan och kände de varma vindarna. Världens gulligaste tjej jobbade där. Jag frågade efter tomat istället för marmelad men hon sa först att hon inte hade någon möjlighet att ge mig det. När allt var betalat och klart kom hennes kollega tillbaka och tjejen i kassan sa  "nu kan jag skära upp tomat till dig, jag trodde inte att min kollega skulle komma så fort." Så hon gick en trappa upp och skar en hel tomat till mig. Då blir man bara så glad. Snacka om service och ärligt talat är det inte allt för ofta det händer där, hon kunde lika gärna skitit i det.
Haha, lönt att skriva ett helt inlägg om tomaten, vadå gravid och sugen på tomat=)

Det blebv lite shopping idag med, lite Ida T kläder till Engla och bebisen, en stickad jättefin pläd till soffan, ett sött diadem till mig från Indiska, godis från Gotte Lisa också lite körsbär, björnbär och jordgubbar, mmmmm!
Jag har spanat in mig på supersnygga klänningar från Indiska, lägger ut dem på bloggen om en stund. De kommer nog hänga i min garderob snart.

Träffade en gammal skolkamrat på Hansa leksaker söta Ester. Det är alltid lika roligt att se henne. Vi lekte mycket när vi var små.

Idag är det tid för tvätt, sen blir det ett litet kvällsdopp, gött.
Om ni vill veta så fortsätter min stackars kropp att svälla av värmen, skoj! 


En hel butik med bara lösgodis.


Engla fick en Ralph Lauren keps.


Hemma igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0