Solen tar ut sin rätt!

Efter en vecka i solen som jag anser ger enegri har jag kommit på att den tar precis lika mycket energi som den ger. Kanske också för att jag är gravid. På väg hem från stranden idag satt jag och nickade till i bilen. Och jag har annars väldigt svårt för att somna om jag inte har  lagt mig ner och bestämt mig för att sova. När vi väl var hemma sov jag och Engla ett par timmar på eftermiddagen, det var härligt.
Kommer nog bli svårt att somna ikväll, men vad gör det när man har semester...
Nu får det vara med stranden på ett tag. Nu får vi börja hitta på något annat. Men jag kan absolut tänka mig lite kvällsdopp.

Ikväll blir det nog film, vi hyrde tre filmer så vi får se vilken det blir.


En nyvaken, trött och oseriös Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0