Svensk skitsommar!

Nu är vi hemma från en dag på stan. Fy det var ju riktigt kallt ute. Jag är en typisk människa som alltid trotsar sommaren. Jag ska bada fast det är kallt, ha på mig klänning fast det är kallt och grilla fast det regnar för det är ju sommar.
Idag tvingade jag Nisse att byta om från jeans till shorts och från converse till sandaler. Jag till och med sa du är väl ingen kykling, jag har sandaler det är ju sommar.
Gissa om jag kände mig dum? För det första frös jag asmycket och jag hade till och med mer än shorts på mig.
Det blåser och det regnar. Svensk sommar det....

Det blev iaf lite shopping och en lunch på Jensens. Ikväll blir det mys i soffan och en film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0