Sköna sommardagar....

Dagen har vi spenderat hemma hos farmor och farfar. Men farmor jobbade, så synd det var tomt utan henne där hemma. Men vi har haft det trevligt ändå. Vi tog med farfar ner till stranden och tog ett härligt dopp. Det var verkligen varmt i vattnet. Att temperaturerna kan skilja sig så.
Sen var vi bjudna till mormor på middag, det blev köttbullar, potatis, brunsås, lingon och hemmagjord inlagd gurka. Väldigt gott men kändes lite höstigt att äta en varm dag som denna.
Mamma lagar så god mat och jag tror att det är från henne jag fått mitt matintresse.
Nu ska jag in och ta en kall dusch, är helt klibbig av värmen. Men man ska inte klaga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0